first mail

Roman Bobal Roman.Bobal na horry.cz
Pátek Březen 6 13:36:50 CET 1998

Dobry den vsem. Jsem uplne poprve a zcina ce mi to moc libit. Jakmile jse se
zaregistroval, tak asi behem 10 minut jsem dostal 7 mailu, kterym jsem moc
nerozumel. V Linuxu nejsem nejaky expert, aůe verim, ze se tu hodne dovim.
Prave jsem si nainstaloval RadHat 5.0 a jsem z toho trochu zmateny. Jestli
muzete, tak mi poradte co mam udelal nejdriv, aby to slapalo tak, jak se ma.
Abych vam pravdu rek, tento dipois pisu z Outlooku, ktery bezi pod WinNT,
ake uz se nemuzu dockat, az to budu posilat z Lunuxu......tak
zatim......Roman Bobal