Pocket & portable adaptors

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pátek Březen 6 16:25:28 CET 1998

   Datum: patek, 6.brezna 1998 16:12:39 +0100 (MET)
   Odesilatel: Jaroslav Brandis <brandis na savba.sk>

Preji prijemne odpoldene,

   > Prave kompilujem jadro a napada ma myslienka co to moze asi tak mozu byt za
   > zariadenie tento pocket a portable adaptors.

Pocket and portable adapters jsou takove male krabicky, ktere se
zastrci do paralelniho portu a funguji jako normalni sitova karta -
obrazek takove jedne krabicky najdete na:

http://www.si.unix-ag.org/~nils/accton2.jpg

Tuto krabicku jsem na vlastni oci videl, ale bohuzel jsem k ni nemel
sitovy adapter, takze jsem ani nemohl vyzkouset.

Ale zkousel jsem DE-620 a fungovalo to...
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz