Problem se ctenim parametru z prikazove radky

Jan Serak xserak na fi.muni.cz
Sobota Březen 7 09:32:01 CET 1998

Jan Sembera wrote:

> Nevim jak na unixu (melo by to bejt stejny), ale v dosu se to povazuje za
> prasecinu protoze zadny char* neni...
???

Pominu-li, ze DOS je prasecina (viz pointr x far pointr) a tedy je
_NAPROSTO LHOSTEJNE_ co DOS povazuje za prasecinu, musim se ptat:
co jineho je argv nez seznam nedefinovane delky([]) parametru (char*)?

Kazdy jazyk ma urcitou semantiku a fakt, ze jakasi PC-ckova platforma,
ktera zanikla stejnou rychlosti jako vznikla, realizuje pointr
jako jinak interpretovane cislo velikosti 2 bajtu (prip jako dvojici
takovych cisel), to proste nezmeni.

				Jan Serak