sgml2latex

Nathan L. Cutler livingston na pha.pvtnet.cz
Sobota Březen 7 20:57:15 CET 1998

On Fri, Mar 06, 1998 at 11:56:34AM +0100, Petr Blaha wrote:

> Mam problem potreboval bych pres LaTeX vytisknout cesky psany sgml
> dokument. Psany v linuxdoc sgml system a generovany prs sgmltools. Problem
> je v tom jak nastavit pro latex styl pro soubor ktery vygeneruje
> sgml2latex. Otazka je spis takova jak nastavit latex aby spravne
> interpretoval makra z linuxdocsgml. Potrebuji to dostat na papir a latex
> je jedina mozna cesta.

Ja jsem to kdysi rozchodil a az na tabulky to fungovalo pekne. Do preambule
vygenerovaneho latexu mi to davalo

\usepackage{linuxdoc-sgml}
\usepackage{qwertz}
\usepackage[latin2]{inputenc}

a to stacilo na cestinu i na interpretaci maker.

> PS: Nevite jak se delaji  v sgml tabulky mne ten jednoduchy
>     ukazkovy priklad ze sgml-tools nechodi.

Napriklad mi jakztakz fungovalo:

<tabular ca="ll">
startd  | DATE  @
endd    | DATE
</tabular>
<caption>The <tt/fiscyear/ table</caption>

ale nebylo to idealni.

Ted jsem precetl v c.o.l.a. ze uz je novy sgmltools v. 1.0.5. - pisou to na
zaklade jine DTD. Odkaz na homepage je pry http://pobox.com/~cg/sgmltools

HTH
--
Nathan L. Cutler <livingston @ pha.pvtnet.cz>    tel.:   ++420-311-671160
Livingston Professional Translations (CZ-ENG)    fax:    ++420-311-671159