first mail

Roman Bobal Roman.Bobal na horry.cz
Neděle Březen 8 15:39:39 CET 1998

-----Original Message-----
From: Stanek Petr <s0000 na os3.os.ds.mfcr.cz>
To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
Date: 8. března 1998 11:37
Subject: Re: first mail

Jestli

>Pokud jeste neznate LINUX-CZ tak se podivejte. Najdete tam index spousty
>toho co vas bude snad zajimat :-)
>
>Bohuzel LINUX-CZ neni nijak propagovan ze strany http://www.linux.cz ,
>ani http://www.freesoft.cz k velke skode vsech :-(
>
>S pozdravem Snek.
>--
>          Muzete mi psat v kodovani ISO-8859-2

Ahoj Sneku,
        diky, ze jsi mi odpovedel na muj mail, strasne me to potesilo, ze si
me take nekdo vsimnul. A vubec mi nemusis vykat. Co se tyce Linuxu, tak z
tech mnoha e-mailu co ted dostavam jsem docela zmateny, ale verim tomu, te
to rychle dozenu. Zatim hoj a jeste jednou diky
Roman Bobal      PP