Sdileni Swapovaciho Prostoru, FAT32 a Accelerated X

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Neděle Březen 8 20:30:23 CET 1998

On  7 Mar 98 at 18:55, Ing. Josef Kohout wrote:

> Take jsem se s tim trapil, rady typu:
>  "Ja to pouzivam v kernelu 2.0.31 jako extra patch. Najdete ho na adrese
>   ftp://ftp.kolej.mff.cuni.cz/pub/MIRRORS/bmrc.berkeley.edu/linux/fat32/
>   fat32_joliet_nls_patch-0.2.8.gz. "
No tohle celkem chodi, jen jsem to nejak nepresvedcil k prekladu
CP852 na ISO8859-2 abych videl cestinu, podle popisu by to jit melo.

> mi moc nepomohli, viz archiv konference "Re: fat32 z Win95-osr2 (delsi)"
> nekdy kolem 24.11.97.
> Problem vyresil prechod na jadra > 2.1.70, ty jiz s touto fat32 pracuji
> zcela korektne.

Jen bych doplnil, ze ten swapfile musi byt permanentni. Alespon driv
to tak byt muselo. Toho dosahnete tak, ze ve windows nastavite, ze
swap nastavujete sam a date minimum i maximum na stejnou hodnotu.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Ne zihadla, ale med prinesl vcelam slavu.