2 x ether: 3COM900XL

Kebrle Jan kebrle.jan na nex.tel.cz
Pondělí Březen 9 10:20:15 CET 1998

V pripade ze mate combo kartu, tak se zkuste kouknout jak ji mate
nastavenou. pro to je ovsem ale nutne nastartovat dos. Mne se tato chyba
vypisovala v pripade, kdy jsem mel spatne nastaveny konektor, resp. v setupu
karty byl konektor nastaven na auto, z cimz si linux nebyl bohuzel schopen
poradit.
Jan Mort Kebrle