Sendmail a aliasy

Radek Andrs radek na interdata.cz
Pondělí Březen 9 11:32:01 CET 1998

-----Původní zpráva-----
Od: Petr Simek <petrsi na jcu.cz>

>No dobre, ale proc zakazovat prijem posty pro novacek na server.cz ?
>Nejaky rozumny duvod ? Stejne nemuzete mit vic uzivatelu novacek
>na serveru.

Ten duvod je trochu slozitejsi - zakaznik chce schranku
Pavel_Novacek na server.cz,
jenomze nemohu zalozit uzivatele delsiho nez 8 znaku, zalozim tedy
uzivatele novacek.server.cz.
A udelam alias na Pavel_Novacek.
Jenomze to znamena, ze tomuto uzivateli budou chodit majly na
adresy:
Pavel_Novacek na server.cz
novacek na server.cz

Cili ma dve E-mail adresy a v pohode je muze pouzivat a mit pritom
placeny jen jedem E-mail.
(napr. Pavel_Novacek na server.cz = soukromy mail,
novacek na server.cz = firemni mail)

A to mi pripada trochu nefer oproti klasickym uzivatelum, kteri maji
uzivatelske jmeno do 8-mi znaku a maji tedy i jen jeden mail.

Pravda muzete namitnout, ze takovi zakaznici si to stejne vyresi treba pres
netadress
nebo hotmail, coz je pravda.

Radek Andrs
radek na interdata.cz