ppp+masqureading+sendmail+bezpecnost

Pondělí Březen 9 11:48:19 CET 1998

On Sun, 8 Mar 1998, Miroslav Fontan wrote:

> Umi to sice nove pppd-2.3.x, ale je asi jednodussi pouzit
> diald-0.16.5, protoze existuji ideove vzory pro konfiguraci.

A navic diald umi poradne filtrovat pakety ktere maji a nemaji zpusobovat
vytaceni, udrzovat linku pri zivote atd. Pokud jsem dobre pochopil pppd
2.3 tak to takovehle filtrovani nedela vubec. Takze rozhodne pouzijte
diald - na provni pohled je konfigurace sice slozitejsi, ale rozhodne se
to vyplati!

Leos Bitto