Jeste Locales

Michal Kvasnicka qasar na econ.muni.cz
Pondělí Březen 9 12:06:40 CET 1998

Dobry den!

Opet se pokousim pocestit RedHat 5.0 podle pocesteni Pavla Vocha
(ktery se k nemu, jen tak mimochodem, nechce hlasit -- otec jeden
krkavci :-).
Uz mi to nepise tu chybu, co pred tim, ale stale mi to jeste nefunguje

Podle toho navodu by mela cestina v XTermu fungovat i bez nainstalovani
libX11.so.6.99 -- takze jsem ji neste nenaistaloval. Ale ono to pri
spusteni
XTermu pise chybu:
    Warning: locale not supported by C library, locale unchanged
Jinak mi Shift-Shift prepina klavesove mapy, ale z ceskych znaku se
zobrazuji
pouze dlouhe samohlasky, a to pouze pokud je pisu pomoci carky na mrtve
klavese a samohlasky. Hacek na mrtve klavese vycka a pak vypise pismeno
bez hacku. Pocestena pismena na klavesnici nedelaji nic. Ostatni znaky
jsou
prehazene tak, jak maji byt (napr. & -> 7).

Co s tim? Prosim, poradte mi jako hlupakovi: jsem jen prosty ekonom, tak
abych
tomu rozumel. :-)

S diky
    Michal Prgosheck Kvasnicka