X-Window client do W95

Robert Follner follner na icl.cz
Pondělí Březen 9 15:28:19 CET 1998

----------
> Zdravim,
>
> 	je nekde ke stazeni X-Window client do W95?
Jedna se o X-Window server. Exituje nekolik, vetsinou komercnich veci, a par demo verzi.
1) Mi/X jak se zminuji predchozi odpovedi se nachazi na http://www.microimages.com - myslim
 Vyhody:	- je Free
	- obsahuje twm
 Nevyhody:
	- neumi takove ty protokoly na kontaktovani XDM
	- neumi rsh, rexec - takze neni mozno jednoduse spustit X aplikaci pres menu twm
	- z predchozich dvou plyne, ze se clovek musi telnetnout na unixovy stroj a odtamtud
	  si poslat X aplikaci, coz je nechutne
	Mozna, ze to vsechno umi a ja jsem nemehlo a neprisel jsem na to ...
2) xwindemo.zip - sveho casu byl dostupny na ftp.microsoft.com nebot se jednalo o jejich
 produkt; byla to demoverze a umoznovala max 4 okna, ale zato neomezene dlouho
 (teda ono tam omezeni bylo - dokud nezatuhly wokna)
 Ale na MS celkem zdarily produkt. Uz jsem ho ale dlouho nikde nevidel.
 Byl napsan pro Win 3.11 ale chodil i pod W95 celkem bez problemu...
3) PC-XView : asi nejhorsi komercni produkt tohoto druhu. Nejak jsme si nekapli do noty.
 Byl jsem timto produktem hluboce zklaman.
4) X-OnNet od FTP Software je dostupna demoverze na www.ftp.com - nebo aspon
 pred rokem byla.
 Podle meho nazoru se jedna o velmi zdarily produkt, verze pro W95 umi dokonce
 spolupracovat i s fontserverem. Novejsi verze pro win3.x to pry umi uz taky - nezkousel jsem.
 S timto softwarem jsem byl velmi spokojen. Umi rsh i rexec a dalsi. Moc dobry, ale za ty
 penize :-(
5) Jeste jsem testoval nejaky produkt (komercni :-( ), ale nemuze si vzpomenout, jak se
 jmenoval. Bylo to pro NT a bylo to strasne veliky - vic nez deset disket, brrr.
6) Mozna se najde nekdo, kdo prelozi XFree na win32. Nekde jsem na INetu nejakeho
 takoveho chlubilka videl, ale zatim se nic takoveho neobjevilo :-(
Takze to vypada na bod 1.
Ahoj.

That's all, folks.
Robert Follner, ICL Brno