Nove funkce v kernelu

Michal Ludvig mic na cybeteria.cz
Pondělí Březen 9 16:16:30 CET 1998

> EXPORT_SYMBOL()?

Tak o tom jsem nikde nenasel ani zminku. Nicmene muj problem resi umisteni
polozky X(ic_timer_reg_buf) a X(ic_timer_unreg_buf) do souboru ksyms.c v
danem adresari. Pak jsou ty symboly viditelne na vypisu 'ksyms -a'.
Takze jsem zjistil, ze i kdyz je to v System.map, jeste to neznamena,
ze je to viditelne. Treba to nekoho taky zajima...

> Jo. timer_interrupt na alphe :-).
;-)) Uz ppro ni bezim.

> [Hodiny rtc se daji nastavit tak aby davali 8kHz interrupty. Mozna to
> staci?]

No jo, to by stacilo (stacil by mi i 1kHz), ale jak se to dela? (nebo kde
se da najit, jak se to dela?) Dik.

Michal Ludvig