NFS a klient pro Win95

Miroslav Janis slimag na zamberk.alberon.cz
Úterý Březen 10 01:03:51 CET 1998

Preji pekny den (den alespon pro mne ;-)

Dotaz neznalce -- proc sambu radsi ne? Me se zda celkem
cool. Ja ji provuzuji (pravda pouze doma) ke spokojenosti
nas vsech (mne a bratra, ktery se zatvrzele drzi Bila za fligr).

Je pravda, ze z hlediska bezpecnosti je dost mekka, ale doma
to neni potreba ;-). O NFS klientu pro Win95 jsem zatim
neslysel :-(

Jinak novacek (ja) zdravi vsechny v teto konferenci.

Slimag