NFS a klient pro Win95

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Úterý Březen 10 07:51:37 CET 1998

Taky se primlouvam za Sambu. Mame na L. sambu a zaroven na nekterych Win95 komercni NFS soft od SUNu SOLTICE Network Client 3.1 a Samba naprosto vede Sol. casto nehlasi ze na servu nejsou disky, problemy s PCNFSD (neni v zakladni konfiguraci RH) atd. a z bezpecnosti to taky neni nijak slavne.

Daniel Prynych

P.S mluvim o posledni verzy Samby na starsich byly problemy s NOBODY uzivatelem.