DIALD a vubec

Pavel Korensky pavelk na dator3.anet.cz
Úterý Březen 10 11:53:24 CET 1998

Martin Dostal <dostal na jrc.cz> wrote:
> Zdravim
>
> Podarolo se mi rozchodit diald. Je to pripojeni po telefonu na inet.
> Linka se ale vytoci jenom v pripade, ze nejaky paket potrebuje cestu
> ven. Ma to ale nekolik problemu. Vytvori se mi dve duplicitni zarizeni.
> jeno ppp0 a druhe sl0. Obe maji stejnou adresu. Traceroute potom hlasi,
> ze mate duplicitni zarizeni, to by ale nevadilo. timeout pro zaveseni
> jsem nastavil v options od ppp. Linka se v necinosti zavesi, ale cca po
> 5 sec se znova vytaci a to furt.
>
> Nemate nekdo zkusenosti s DIALD, je to podle me dost nepruhledne.

> [...]

Chce to nastavit filtry v tom jeho zbesilem konfiguracnim souboru. Vetsinou to
spojeni nechtene nahazuje sendmail. Ja osobne diald pouzivam uz dele nez dva
roky k plne spokojenosti. Nicmene mam konfiguraci trochu jinou, linka se rano
nahodi a vecer shodi. Zcela zamerne ji udrzuji nahozenou routovaci pakety. Mam
totiz pripojenou celou sit pres komutovanou linku.

Bye PavelK

*                    Pavel Korensky (pavelk na dator3.anet.cz)                *
*     DATOR3 Ltd., Modranska 1895/17, 143 00 Prague 4, Czech Republic      *
*  PGP key fingerprint: 00 65 5A B3 70 20 F1 54  D3 B3 E4 3E F8 A3 5E 7C   *