Jeste Locales

Michal Kvasnicka qasar na econ.muni.cz
Úterý Březen 10 15:00:24 CET 1998

Ha!

To by mohlo byt ono. Ja zadny adresar  /usr/share/locale/cs_CZ.iso88592
nemam,
jen adresar  /usr/share/locale/cs. Ten obsahuje nasledujici soubory:
        LC_COLLATE
        LC_CTYPE
        LC_MONETARY
        LC_NUMERIC
        LC_TIME
a adresar  LC_MESSAGES, ktery obsahuje soubor  SYS_LC_MESSAGES.

Co s tim dal?

Za radu predem dekuje hloupoucky ekonom Prgosheck
(Michal Kvasnicka)

Michal Kvasnicka: http://www.econ.muni.cz/~qasar/