xntp3

Jan Polak honzap na obalex.cz
Úterý Březen 10 20:08:18 CET 1998

Alexandr Malusek wrote:

> To je zvlastni, protoze funkce daemon pouze kontroluje, zda dany demon
> jiz bezi, a pokud ne, tak ho spusti (RH 4.2). V RH 5.0 je demon
> spusten pres prikaz nice, takze je mozne nastavit jeho prioritu. Navic
> se pro nej jeste nastavuje "ulimit -c 0", takze demon nemuze vytvorit
> core dump.  Shellovska funkce daemon() je definovana v
> /etc/rc.d/init.d/functions.  Tento soubor nacitaji pri svem startu
> vsechny skripty v /etc/rc.d/init.d.

To neni zvlastni, je to normalni, ale ja bych si mel poridit
slepeckou hul.
Spatne jsem se podival:
 "synchonized" byl zrovna s jednim serverem a ja porovnaval ten
  2s casovy rozdil s druhym serverem, kde synchronizovan nebyl.

Omlouvam se za mystifikaci a dekuji za nakopnuti s "daemon"

> xntp3-5.92-1 provozuji teprve kratce, nicmene zmenim-li systemove
> hodiny pres "date", pak po urcite dobe (nekolik minut) dojde k jejich
> synchronizaci s casem NTP serveru a v messages se objevi napr.:
>
> Mar 10 14:34:56 hroch xntpd[13279]: time reset (step) -74.019093 s
>
> (Systemove hodiny byly posunuty o 74 s). Takze bych to spis videl na
> upgrade xntp na chodivou verzi, nez na problem v konfiguracnim
> souboru.

K tomu bych se taky priklonil. Mel jsem tu xntp3-5.85 a nejake problemy
s tim byly. Po prechodu na 3.5f to chodi dobre.

--
OBALEX Znojmo, a.s.                 http://www.obalex.cz