Sendmail offline

Miroslav Fontan mirekf na fontan.cz
Úterý Březen 10 23:36:58 CET 1998

>    Co delivery mode defer (Odd)? Ale nerucim za to, ze toto samotne pomuze.

>    Dale nastavte mailer TCP ci SMTP nebo ktery se pouziva jako expensive
> (F=..e.. v radku s definici maileru) a nastavte volbu Oc (HoldExpensive).
> Krome toho muzete nastavit nejaky pocitac v Internetu jako smart relay
> a strcit si informace o nem do /etc/hosts. Pak jsou jeste nejake volby pro
> resolver (OP), ale to mam doma.
>
>    Prakticky jsem nezkousel, ale melo by pomoci. Oficialni rada je prelozit
> sendmail bez podpory DNS :-(

Zrejme ten kolega Mirek jsem ja, vydrzte do soboty 14.3., to uz budu
mit hotovou prvni verzi stranek na dane tema.

Adresa bude www.fontan.cz/diald.

PS. Nikdy  jsem nedostal tolik mailu, jako kdyz jsem neprozretelne
prohlasil, ze mi chodi diald + ostatni offline veci :-)

--
 Miroslav Fontan                        Bohemia.Net, Blatna
      * *       Miroslav Fontan