Problem s rekompilaci jadra

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Úterý Březen 10 21:55:36 CET 1998

On 10 Mar 98 at 20:04, Tomas Valusek wrote:

> make mrproper
> make menuconfig
> make boot
lepsi asi bude make bzlilo
> make modules
tady bude muset byt make modules_install

> .. a radsi jsem se zastavil. Mel jsem totiz presmerovany chybovy vystup do
> souboru kernelerrors a kdyz jsem zjistil, ze uz ma bezmala 7 kilo, tak jsem
> jeste pribalil soubor .config, vygenerovany menuconfigem, cele to zazipoval
> a prikladam jako prilohu s prosbou o pomoc - jsem totiz docela zmaten a
> nevim jak dal.

No uvidime co reknou skusenejsi, ja jsem ale takove hlasky pri
prekladu jadra jakziv nevidel. Rozhodne nic nezkazite, kdyz si
stahnete jadro nove, mam totiz takovy pocit, ze Vam neco chybi, bud
to zapomeli pribalit, nebo jste omylem neco smaznul. Zrejme se budete
muset vzdat komfortu menuconfig a pouzit obycejny config.
Jinak o prekladu jadra jsem neco psal do lednovych linuxovych novin,
snad to bylo srozumitelne.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Linemu beranovi je tezka i jeho vlastni vlna.