MarsNWE a tiskarna - bila stranka

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Středa Březen 11 08:48:40 CET 1998

John Popelnik wrote:

> Mam RedHat 5.0, tiskarnu HP DJ 1200 (nebo tak nejak) a MarsNWE z distribuce
> Redhat 5.0 (0.99pl2)
>
> nakonfiguroval jsem si tuto tiskarnu v /etc/printab a pri testu lpr
> -Pprinter mi to fungovalo pekne.
> Pokud jsem ji pak pres
>
> 21 PRINTER SYS:/PRINT/PRINTER lpr -Pprinter
>
> (tusim ze to bylo takto)
>
> zpristupnil na NW emulator, pri jakemkoliv tisku vzdycky vyjela bila stranka
> (ale tiskarenska hlava se snazila - jakoby tiskla bilym pismem).
>
> Nemate s timto nekdo nejake zkusenosti ?

Ano, tohle je znamy problem - ta tiskarna ma totiz zasobnik
bileho toneru (coz malokdo vi). Resenim je pred tiskem poslat
vhodnou escape sekvenci, ktera je popsana na WWW Hewlett Packardu
(bohuzel take bilym pismem na bilem pozadi), anebo podobne
jako u tisku cestiny z Netscape, musis nahradit zasobnik
s bilym tonerem za klasicky s cernym. V tom pripade ale
ztratis moznost tisknout na cerny papir.

				Doufam, ze ti to pomuze
				Edheldil

--
GCM/IT d- s:+ a- C++(+++) ULOI++++$ P++ L+++>++++ E+ W++
N w--- PS+ PE++ Y+ PGP R+ tv- b+++ D+ e+++ y+