Linux a zvuk

Středa Březen 11 09:20:47 CET 1998

Tomas Valusek pise:
:> Na znamych archivech Linux CZ Desktop (btw: nefunguje vyhledavani -
:>cgi-bin/webglimpse/home/httpd/html/linux-cz/glimpse not found) a Skolicky
:>jsem nenasel vubec nic, jako by nic jeste napsano nebylo. Mne sice zvukova
:>karta fungovala na prvni pokus, ale myslim, ze by mohlo jit o typicky
:>prispevek k projektu Linux pro českého uživatele.
:
:Tak s timhle presne v tuto chvili bojuju, pred chvili jsem na tohle tema
:posilal na konferenci SOS, a tak budu rad spolupracovat.
	Presne to jsem mel v umyslu. Muzete treba napsat neco o sve karte,
co ma za vyhody nebo jak se co v linuxu nastavuje. Nebo jake znate mixery a
dalsi aplikace. Zatim se mi nikdo jiny neozval, asi je jeste brzy, takze
nevim, jestli nekdo sam nema uz nejaky detailnejsi popis.

: Mimochodem, nevite
:neco o podpore AWE syntezy pod Linuxem?
	Jedine, co vim, je ze je to slabota. V. t.
linux/drivers/sound/Readme.cards

--

--Zdenek <pytela na phil.muni.cz>