Nebyl nalezen subjekt

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Březen 11 12:09:31 CET 1998

Jaroslav Brandis pise:
:
: Chcel by som sa spytat, ci niekto nevie o driveroch pod linux na synchronnu
: kartu cosa ????? , ktoru vyraba nejaky clovek v Brne.
:
	No, ja bych vedel :-| mam cosu ve svem pocitaci uz nejakou dobu,
ale driver jeste nemam hotovy (zejmena z casovych duvodu). Treba
se k tomu v brzke dobe nejak dokopu ...

	Jinak informace o cose jsou na ftp://ftp.ics.muni.cz/pub/cosa/
Driver pro Linux zatim neni, ale snad casem bude.

-Yenya "chtel bych mit 48hodinovy den".

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //