KDE

Tomas Prochazka xprocha2 na informatics.muni.cz
Středa Březen 11 12:19:15 CET 1998

On Wed, 11 Mar 1998, Jiri Sliva wrote:

> [...]
> KDE nemuze nejak naalokovat barvy ci co, a bezi s dost "divnyma"
> barvama.. nekdy i cernobile nebo "zluto-bile" (xplaycd napr.).
> Parkrat  se mi stalo ze samotne
> KDE najelo castecne cernobile (ikonky na plose v menu apod. byly B&W)
> a pak byly ostatni barvy "v pohode".. (a to jsem nijak nemenil zadnou
> konfiguraci) .. pro uplnost mam klasickeho Tridenta s 512k na bezim na
> XF86_SVGA z RedHatu 4.2 (CD od press Comp ..tusim) v 800x600 256c
> je snad pro KDE 256 barev malo ?, nebo, jak omezit vlastni naroky KDE
> na barvy? (cernobile ikony KDE mi nevadi ..)

    U mne se to chova podobne, kdyz spustim treba AfterStep. Potom se
Netscape nastartuje treba jenom v 20 barvach. Je to pravdepodobne tim, ze
AfterStep (nebo KDE) si v mape barev (colormap) zaberou moc barev a na
ostatni aplikace se potom nedostava. (aspon ja si to tak vysvetluji)
    Resenim je spoustet X-Server v 16 bitove hloubce (s 512KB videoram to
bude maximalni rozlisen 640x480), nebo zapomenout na KDE.

> samozrejme ve fvwm apod je vse v pohode... (ale KDE je "hezci" :-))
>
> 2. druhy problem je s KPanelem v KDE.. ten sice bezi, ale na prikazy
> z menu nijak nereaguje, a na terminal vyhazuje hlasky jako: .. ted si
> nevzpomenu.. pardon
> jinak ikony  co mam na plose pousti kfm bez problemu...

Mas podporu site v jadre? Spoustis sitove sluzby?
Mne to zacalo fungovat az pote, co jsem nastartoval inetd.

					S pozdravem "Linuxu zdar!"

						Tomas Prochazka