driver pro EtherExpress 32

Robert Hanzlík robi na codalan.cz
Středa Březen 11 12:46:40 CET 1998

Zdravim.

> A co treba http://titan.informatik.uni-bonn.de/~canavan/ ?

Bohuzel, sice je to pro stejny chip, tedy 595, lec ISA zarizeni. At jsem
delal, co jsem delal, tento driver se mi nepodarilo ke spolupraci s
EtherExpress32, coz je EISA zarizeni, tedy mapujici IO na adresy podle
umisteni ve slotu atp., presvedcit. Mate jine, lepsi, zkusenosti?

S pozdravem a diky za info
                                             Robi

PS: stejne je to sranda, dopisovat si z TTC, pres ulici do fialove to
budovy CODA :-)

Robert Hanzlik - redakce Sveta Namodro - http://svet.namodro.cz/