Oblibenost a pocty uzivatelu Linuxu

Jiri Santolik JSAN5450 na barbora.mff.cuni.cz
Středa Březen 11 14:07:55 CET 1998

Vazeni,
  Nedavno jsem zapredl e-mailovou diskusi s p. Pekarem, autorem
CADovskeho systemu VariCAD. Z jeho posledniho mailu cituji:

> Nasledujici otazky jsou pro nas dulezite a odpovedi na ne jen
> zhruba tusime.  Pokud ovsem chceme rozsirovat varicad jako
> komercni sw na Linuxu, je dobre mit vetsi  prehled ...

(osobne si myslim, ze odpovedi by zajimaly kazdeho vyvojare ...)

> [...]
> tento system pouziva ? Jake jsou absolutni cisla?
> 2. Jaky je trend tohoto podilu ? (uzivatelu Linuxu relativne pribyva, nebo ubyva)
> 3. O jake uzivatele se hlavne jedna ? (nas zajima predevsim to, jestli se mezi nimi
> najdou i taci, kteri jsou ochotni zakoupit sw typu varicad a kolik je to procent)
> 4. Podobne - jake jsou oblasti nasazeni Linuxu ? (a opet - je to i na CAD?)
> 5. Zajimaji me blizsi informace o tymech vyvijejicich freeware nebo shareware pro
> Linux.
> 6. Jak je rozsiren a vyuzivan Linux v USA a zapadni Evrope v porovnani s nasi

Nemohl byste nekdo tyto udaje zverejnit? Mohlo by to tereba pomoci
neutesene situaci v apl-softwarove podpore Linuxu.

--
Jiri Santolik ml.; jiri.santolik na st.mff.cuni.cz