samba

Petr Talla talla na list.skm.vutbr.cz
Čtvrtek Březen 12 09:03:22 CET 1998

Dobry den

nedavno se tady diskutovalo o sambe
je to dobra vec ze si muzu nastavit kdo muze ke me a kdo ne
ale bohuzel to nemaji wokna a to je zasadni problem

mame tady koleni sit asi 100 pocitacu z toho asi 70 ma ip
server RedHat 4.2
vetsina lidi pouziva wokna (par linuxaku tu taky je) jenze aby nebyli
videt z inetu
pres smbclient tak si vsichni vypli vazbu sdileni na tcp/ip
a nekteri i na klienta a maji tam jen IPX a NetBeui
situace je jeste horsi tim ze jeden mistni programator vymyslel
jakesi posilatko daleko sikovnejsi nez win_popup jenze ono to ke me
nechodi a tak pentluju mezi woknama a linuxem

a proto by me zajimalo jak je to stim IPX protokolem na linuxu
da se to presvedcit nebo ne ? a jak

a jeste neco
nez se toto stalo tak jsem vetsinu lidi videl normalne
ale stjne to neni zadny med kdyz mate 70 pocitacu
a ted si mate mountovat jednotliva zarizeni

to je docela nazblbnuti

slysel jsem o nejakem X udelatku ??

dik
    Petr

=  Petr Talla   mailto:talla na list.skm.vutbr.cz  =
=  http://www.list.skm.vutbr.cz                   =