swap: linux, & dos partition

Cyril Fischer fischerc na itam.cas.cz
Čtvrtek Březen 12 11:05:31 CET 1998

Robert Follner wrote:

> ----------

> To se mi nezda.

Zkusil jsem to merit. Kdyby neslo o skutecne 2nasobne zpomaleni, netrapil bych se se
swapovaci partition. Rad bych se mylil.

> Pokus ma nekdo zajem a nechce se mu stahovat cely archiv z minuleho mesice,

Diky za podrobne vysvetleni.Myslim, ze neni problem v kombinaci ruznych  fdisku.  Ze jsou
tabulky spravne se da overit v linuxu fdiskem, v dosu ndd.  Ani by nemel byt problem s tim,
ze  by existovaly dve dosovske primarni partitions, to je prece bezny  vysledek FIPS a sam
jsem to nekolikrat uzival.  Ani neni zrejme problem s DOS6x format podle manualu k fdisk.,
vynuloval jsem cely prostor pro partition. Navic o tom skutecnem umisteni dos vubec nic
nevi, pri novem pokusu si vymysel novou uvodni pozici na 250 cylindru... Je zajimave, ze
alespon velikost vzdy zhruba souhlasi  Zda se, ze DOS bere informace o partisnach nekde
jinde, ale do... kde?

Cyril