samba, mars_nwe, ipx, Netbeui

Petr Talla talla na list.skm.vutbr.cz
Čtvrtek Březen 12 13:52:30 CET 1998

netware jsem zkousel ale zapomel jsem na to IPXze neco takoveho musim nastavit
jsem zjistil teprve asi vcera

>Proto bych spise volil program samba, pote, co presvedcis uzivatele, aby si ho
>ve svych Woknech zapnuli. Ze by tam nebyla moznost omezit sdileni podle
>IP adresy? Kdyby ne, jeste stale mas moznost nainstalovat u vas firewall.zni to
slibne ale bohuzel netusim co to ten firewall je ?

> Jestli bezi nad NetBEUI, tak to je hloupe. Bezi-li nat IPX, nemel by byt
> problem portovat ho pro Linux.

on pry je napsan jako protokolove nezavisly  (na sluzbah klienta M$ network)

> Jako pajc mohou slouzit rozlicne male
> programky z baliku ncpfs.
>                                 Snad Ti to pomuze,

dik

=  Petr Talla   mailto:talla na list.skm.vutbr.cz  =
=  http://www.list.skm.vutbr.cz/~talla            =
=  Linux RedHat5.0 K5-90 24MB 1.2G kernel 2.0.33    =
=   S3Trio64V+  ESS1869   DEC DS21040  15 AOC        =