Nefunkcni diakritika u velkych pismen v X

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Čtvrtek Březen 12 13:53:16 CET 1998

Hi,
	uz jsem se tady jednou na tento problem ptal, ale nedostalo se mi
zadne odpovedi, tak to zkousim znova ...
Nainstaloval jsem cestinu do X11, vsechno funguje tak jak by melo, prepinani
shift+shif, pravy alt, pause, pouzivaji se spravne fonty .... jen kdyz chci
napsat nejake velke pismeno s diakritikou pouzitim prefixu pro hacek nebo
carku, tak se mi pri stisku klavesy s prefixem vypise znak pro hacek ci
carku a cursor se posune o jeden znak doprava (napr. 'E ^E) .... zkousel
jsem i jine klavesove mapy, dnes jsem vyzkousel i jiny zpusob ceske klavesnice
ktery zde byl nedavno anouncovan (xkeyb), ale vysledek je stale stejny .....
Muzete mi nekdo nejak poradit? (jde o RH-5.0 XFree86-3.3.1-14)

Ahoj -
	Michal

--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---