lilo v MBR

Milan Kopacka mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Březen 12 18:27:06 CET 1998

On Thu, 12 Mar 1998, Pavel Kankovsky wrote:

>LILO do MBR (nebo boot sektoru) zapise pouze "primary loader" a zbytek
>("secondary loader") je ulozen v nejakem souboru, snad /boot/map (kod je
>umisten v /boot/boot.b, ale myslim si, ze ho kopiruje do /boot/map),
>k nemuz si poznamena jeho misto na disku, aby ho bylo schopno nacist a
>spustit.

Jak to chapu ja:
V /boot/map je poznamenano, kde fyzicky lezi jadra a secondary loadery,
aby nepotreboval pracovat s filesystemem a /boot/boot.b je vlastni
zavadec.

Ja zkusim otazku preformulovat :

Staci lilovi na ulozeni toho "primary loaderu" vzdy jeden sektor?

Ja se domnivam, ze ano, ale to je zalozeno na vecech,
jako treba, ze kdyz se dela zaloha, ze staci zalohovat
prvni sektor apod...

  Milan Kopacka