GCC internals pro zacatecnika :-)

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Březen 12 21:37:31 CET 1998

Hello, world!

> Rad bych vedel, jestli se da GCC nejak prinutit, aby vypsal, ktere
> prikazy provadi. Jde mi hlavne o to, jak spousti ld. Chtel bych si
> vyzkouset neco v assembleru a pouzivat volani jadra pres libc, ne pres
> int 0x80. Zkusil jsem priklad z man ld, binarka se slinkuje, ale bash mi
> pise command not found.

   Zkusil bych si prikazem 'file' zjistit, jestli se opravdu vygenerovalo
to, co jste chtel, pripadne pres 'ldd' overit, neni-li problem v dynamickych
knihovnach.

   gcc -v

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Always remember that you are absolutely unique ... just like everyone else."