Prenos pres seriak!?

bravenec na optimit.cz bravenec na optimit.cz
Pátek Březen 13 10:20:27 CET 1998

Jan SUSTR wrote:

>        Zdravim!
>
>    Mam mensi dotaz, zkousel jsem nejake transfery dat pres seriovy port
> rychlosti 115200 Bd. Pri teto rychlosti prenosu vsak obdrzim po chvilce
> 'tahani' hlasku _ttyS1: 1 input overrun(s)_. Kdyz jedu v polovicni
> rychlosti 57600, pak je vse o.k. Je mi divne proc by to nemelo slapat
> ve 115200 kdyz pouzivam klasickej 16550 Fast UART. Nevite kde by mohl byt
> problem? Za kazdy postreh diky!
>
>                                                 Honza SUSTR

Pro moji 386 je za urcitych okolnosti moc i 57k6. Nevadi tomu napriklad
preklad kernelu ale vadi tomu prenos na jinem seriovem portu smerem ven
(taky 16550), vadi tomu cteni nekterych souboru v adresari /proc,
disk se zamaskovanym prerusenim apod.

Nejpravdepodobnejsi pricinou by mohl byt ten disk, zkuste nejake
experimenty s hdparm.

Petr Bravenec