?? Podpora raw devices

Jan Jirmasek jjir2125 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Pátek Březen 13 12:41:37 CET 1998

On Fri, 13 Mar 1998, Pavel Kankovsky wrote:

> Tzv. "raw device" by je zarizeni, ktere narozdil od obycejnych
> zarizeni neni v jadre kesovano, protoze se cteni a zapis provadi primo
> do / z pametoveho prostoru procesu. Hodi se to pro velke databazove
> stroje, protoze ty vedi lip nez jadro, jake kesovaci strategie zvolit a
> navic se usetri nekolikere kopirovani dat.

Tak by to spravne melo byt. Ale jeden muj kamarad na Linux nadava prave
proto, ze cachuje i raw device. (Myslim, ze to vycetl ze zdrojaku 2.0.32)
Je tomu stejne i v kernelech 2.1.xx ?

							Jim

Jan Jirmasek, student MFF UK
E-Mail: jjir2125 na ss1000.ms.mff.cuni.cz