NCPFS

Pátek Březen 13 13:27:32 CET 1998

On Fri, 13 Mar 1998, Jan Havlicek wrote:

> redistribuci HTML stranek, ktere jsou ulozeny na NW serveru, ale httpd
> by byl na Unixu. Krasne to slo, bud jsem mu nekam do document rootu
> udelal link, nebo jsem v httpd.conf nastavil alias. Pokud v mem adresari
> byl adresar nebo soubor s dlouhym jmenem (ja tam mel W NT Workstation
> profile - ted nevim jak se to presne jmenuje) tak byl dlouhym jmenem a
> byl case sensitive.

Jediny problem je, ze z toho asi vyplyva stejny problem, jaky byl s IIS
na NTyckach (*): soubor ma vicero jmen, takze omezeni pristupovych prav
k souboru specifikovane pomoci jeho jmena (treba v .htaccess) muze byt
obejito pouzitim alternativniho jmena. (Vyjmenovani vsech kombinaci
malych a velkych pismen je casto obtizne, protoze tech kombinaci je pro
jmeno obsahujici n pismen presne 2^n.)

--Pavel Kankovsky aka Peak   [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]

(*) tam slo o "kratka" a "dlouha" jmena