Filtrovani attachmentu sendmailem

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Březen 13 15:40:18 CET 1998

Zdravim,

> potreboval bych poradit s konfiguraci posty. Pozadavek zakaznika (gymnazium)
> je takovy, aby se nedala prijimat posta obsahujici attachmenty. Nebo aby
> se takoveto maily presmerovali na jedno antivirovou kontrolou cenzurovane
> postovni konto.

   Takove opatreni mi prijde jako naprosto nesmyslne, protoze kdokoliv, kdo to
bude chtit obejit, to stejne obejde (napriklad neposle attachment, ale primo
jako uuencoded soucast mailu apod.).

> Je to nejakym jednoduchym zpusobem resitelne ? Nejlepe, kdyby na to sel
> primo nastavit sendmail (pouzivana verze 8.8.8-0).

   Dal by se jako lokalni mailer pouzit nejaky program, ktery by to filtroval
a teprve potom spustil puvodni lokalni mailer, pripadne zmodifikovat procmail,
aby tyto kontroly delal.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/