kernel + moduly

Petr Kadlec petr na egc.ipex.cz
Pátek Březen 13 18:53:50 CET 1998

On Tue, 10 Mar 1998 Linux na p15.monet.cz wrote:

> Na RH5 jsem poprve vytvarel nove jadro. Sestaveni jadra i modulu
> a nainstalovani probehlo bez chyb (podle me) ale behem bootvani
> probehne tesne pred prihlasovacim dialogem asi stranka vypisu
> nejakych jmen modulu a hlasek (1 radek, jeden modul). Bohuzel pres
> dmesg se k tem hlaskam nedostanu. Jadiny modul, ktery jsem zkousel je
> ppa.o pro Zip a ten funguje....
> Otazky:
Ja jsem u RH 4.2 narazil na problem, ze po make bzLilo se jadro sice
vytvorilo, ale do jineho adresare a bootovalo se stale to stare, takze
vybehla cela rada modulu s "Unresolved symbols" , tak jsem udelal
odkaz na nove a ...

> 1.Kde mohu najit logsoubor o prubehu bootu, kdyz v dmesg je jen zacatek?
> Pokud jsem to pochopil, je v dmesg jen prubeh do prvniho skriptu,
> ale kde je zbytek?
>
> 2. Co by mohlo byt spatne s moduly? Odhadl bych to na to, ze potrebuje
> aktualizovat seznam modulu, smazat stare moduly nebo neco podobneho.
...smazal vsechny moduly, smazal conf..modules, nasledovalo vytvoreni
novych conf.modules prikazem
modprobe -c | grep -v '^path' > /etc/conf.modules
pak znovu make modules_install
a bylo to...
Jo a nezapomente se kouknout zda mate v novem conf.modules dobre
nastavenou sitovku.

TO ALL: pokud to jde udelat jednoduseji tak me nekamenujte...

	Petr

* Petr Kadlec                   *
* pkadlec na egc.ipex.cz           *
* pkadlec na usa.net               *