Pro spravce mirroru Linux

Martin Patka smartin na mikroservis.cz
Sobota Březen 14 05:02:43 CET 1998

Zdravim,

chtel bych touto cestou oslovit spravce mirroru Linuxu v cz.

Nevim, kolik velkych mirroru Linuxu v .cz je, ale chtel bych
se zeptat, zda by nebylo mozno na techto mirrorech spustit
program rpm2html. Kdyz jsem tento program vyzkousel, tak
jsem jim byl primo nadsen. Urcite se stejnych zacatecniku
jako ja najde vice, kteri by to ocenili. Krasne se v tom
hledaji treba potrebne knihovny a pod.

Pro potrebu svoji a cca 5 dalsich lidi to mam na URL
http://linux.mikroservis.cz/RPM/index.html , ale jiz jsem
zaregistroval to, ze si par lidi toto mirroruje (wget, teleport...).
Protoze jsme pripojeni jen linkou 64k, tak to neni zrovna
to prave - celkove maji tyto stranky cca 25MB HTML kodu
(asi 3.000 souboru). Teda pro Redhat 4.2, 5.0, updates,
contrib a powertools. Domnivam se, ze na rychlejsich linkach
treba Cesnetu by to bylo vhodnejsi, to co mam na nasem
serveru je v podstate "soukromy" mirror.

Timto bych chtel zaroven poprosit vsechny pripadne zajemce -
kdyz uz jsem uverejnil adresu - urcite se nejaky spravce mirroru ozve.
Pokud ne, prosim respektujte kapacitu nasi linky a zamestnejte
cron a stahujte to v noci. Treba z xxx.net si to nekdo stahoval
ve 14 hod - v dobe nejvyssi spicky a to se mi tedy moc nelibilo.

Dekuji

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       martin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 4301, 3719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 4592
Czech Republic                   ICQ:  4512227
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin