Sleep HD

Pavel Machek pavel na elf.ucw.cz
Pátek Březen 13 19:02:22 CET 1998

AHoj!

> Probudit ze site by to melo jit nastavenim prislusneho IRQ sitove karty jako
> budiciho preruseni v BIOSu PC. Alespon takto funguje buzeni skrz modem a
> predpokladam ze skrz sit to bude podobne.

Hmm. A prvni na siti kdo posle broadcast tu masinku probudi. Tudy
cesta nevede.

								Pavel

PS: Jestli se nemylim tak ARP je broadcast. Arpu je docela hodne, a
pokud na nej masinka neodpovi, tak je povazovana za mrtvou a nikdo se
s ni nebavi.

PS/2: (to miri) Hmm, divny. Me to vydrzi usnuty klidne nekolik
hodin. Nebezis na pozadi *cokoliv*? Ja kvuli tomu pokillal crony
etc. Oni i uplne nevinny veci sahaj na atimy :-(.

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).