Zkusenosti Re: ADMIN: Stop komercnim mailum (Re: Distribuce Debianu )

Hynek Med xmedh02 na manes.vse.cz
Sobota Březen 14 16:39:37 CET 1998

On 12 Mar 1998, Jan Buchal wrote:

> Nemyslim, ze by pan Kasprzak nikdy z teto konference netezil i pro
> sebe. Musite vzit v uvahu, ze jsou i jini, kteri toho vedi treba
> stejne jako pan Kasprzak nebo i vice.

To snad neni mozne. Pokud vim, vsichni se tady bavi o reseni problemu
dobrovolne, a nikdo neuvazuje v pojmech jako "tezit" "vydelavat na" apod.

Naproti tomu prodej cedecek je prodej cedecek, pravidla konference jsou
pravidla konference a pravidla site MU v Brne jsou pravidla site MU v
Brne. Krome toho si prosim uvedomte, ze MU v Brne je pripojena k siti
TEN-34 a musi respektovat jeji pravidla, a za jejich poruseni ma pokud vim
stanovenou smluvni pokutu.

Mimochodem - naprosto nechapu postoj mnoha lidi z neziskovych a podobnych
organizaci, ktery by se mirne prehnane dal shrnout takto "my jsme
neziskovka, my to delame pro dobro veci, kdyz to delame my je to neco
jineho nez kdyz to dela nekdo jiny". Uz jsem slysel takoveto argumenty i
od spammeru. Problem prece neni v tom, jestli je neco komercni nebo ne (a
jak hodne na tom kdo vydelava -- pokud malo tak je hloupy :-), ale ze to
otravuje. Nabidky ruznych nabozenskych sekt jsou prece take neziskove
(zadarmo vas spasime) a presto vsem vadi..

Omlouvam se za off-topic, pripadne reakce prosim smerujte primo na moji
adresu.

Hynek

--
Hynek Med, xmedh02 na vse.cz