Binarka MGA serveru od XFree86-3.3.2

Jan Hubicka hubicka na ta.jcu.cz
Pondělí Březen 16 15:40:59 CET 1998

On Fri, 13 Mar 1998, [iso-8859-2] Robert Hanzlík wrote:

> Zdravim.

> aby
> prekladat
>
> Pokud se nepletu, tak MGA karty jsou v SVGA serveru. Pro glibc jsou na
> ftp.xfree86.org binarky. Primo MGA pro PC98 server je tam tez. Viz
> /pub/XFree86/3.3.2/binaries/Linux-ix86-glibc/Servers a PC98-Servers.
Coz ten SVBGA server pro MGA mam. V Changelogu ale pisou, ze vytvorili
separatni MGA server pro Matroxe se superacceleracema, takze je
nejrychlejsi vubec (ale buggy). Chtel bych ten a ne tu SVGA verzi.
Nikde jsem to nenasel. Vsude jsou jen ty SVGAovy. A vubec se mi nechce
stahovat zdrojaky

Co je PC98 server?

Honza

> S pozdravem
>                      Robi
>
> Robert Hanzlik - redakce Sveta Namodro - http://svet.namodro.cz/

                   Have you browsed my www pages? Look at:
                       http://www.paru.cas.cz/~hubicka
      Koules-the game for Svgalib,X11 and OS/2,  Xonix-the game for X11
      czech documentation for linux index, original 2D computer art and
              funny 100 years old photos and articles are there!