Spusteni NT z LILO boot manageru.

Michal Batko xbatko na informatics.muni.cz
Pondělí Březen 16 17:37:29 CET 1998

On Mon, 16 Mar 1998, Jan Rusnak wrote:

> Donedavna mi to chodilo (mal som (95 + NT + linux) a vsetko to bootovalo
> OK, az nedavno mi 95 prestala chodit a musel som ju preinstalovat,
> odvtedy sa NT odmieta spustit : blue screen message (unknown boot
> device)
> Ak odtranim lilo z MBR potom to funguje.
>
> Boot manager NT nesidli v MBR ale v boot sektore root partition pre WNT.
> Cize lilo ho moze spustit.
To vim, ale ja bych se rad vyhnul bootovani pres dva bootloadery (LILO,
NT). A nechci pouzit NT loader jako prvni (neumoznuje heslovani, parametry
jadru a spoustu dalsich veci). Nejradeji bych se NT loaderu zbavil uplne.
Jen nevim, jesli to vubec pujde :-))
A kdyz ne, tak jak by se dal botovat DOS primo z LILO :-) Bootsector pro
dos se vytvorit da snadno, jen tomu LILO-u rict, ze ma nastavit bootsector
v souboru tom a tom pro dos a bootsector v souboru tom a tom pro NT (kde
by byl zavadec NT nebo jejich bootloader).
V LILO se da nastavit pro "other=" jen partition a kdyz se NT bootloader
nahraje do partition DOSu...

Mozna by se LILO dalo upravit tak, aby pro "other" umoznilo i soubor na
disku, ulozilo si jeho fyzickou adresu a pri nastartovani proste jen
provedlo skok na tuto adresu (a spustilo zavadec) :-)

|       Michal Batko      | http://www.fi.muni.cz/~xbatko |
| known as MIB the Spider |   mailto:xbatko na fi.muni.cz    |