Jadro a problem s moduly

John Popelnik popelnik na gvid.cz
Pondělí Březen 16 19:52:25 CET 1998

> mam to depmod -a -s chapat jako partametr na prikazovem radku pri
> kompilaci ??

ne, je to pouze parametr uvedeny v nekterem z /etc/rc.d/init.d/ skriptu (v
tom kde se vola depmod - lze zjistit pomoci grep). Je to vsak jen
"kosmeticke" vylepseni.

popelnik

> BTW. Radsi jsem si nainstaloval znovu celej linux a zjistil jsem, ze
> mi pise taky chybu pri prikazu:
> insmod ppp
> viz predchozi mail (LONG)

> --
> - Palackeho trida 134                                -
> - Brno 612 00                                        -
> - Czech republic                                     -
> - http://www.pohoda.cz/vlach/                        -
> - mailto:vlach na brn.czn.cz       ICQ:9511246          -

John Popelnik, system administrator of eniac.gvid.cz
office: FI MU Brno - B205       tel. (05) 41 512 348
e-mail: popelnik na gvid.cz      privat (05) 46 211 083