Hlaska ICMP redirect

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Březen 17 12:58:25 CET 1998

On Tue, 17 Mar 1998, Petr Simek wrote:

> Jak vypada Vase lokalni sit ? - je to jeden segment nebo ji mate rozdelenu
> na substite a routujete ? V druhem pripade je to logicke a aby jste se
> toho zbavil, musel by jste mit v tabulce i cesty do ostatnich subnetu.

Presne tak, ted jsem takovy problem tady resil a vyresil. Jde o to, ze
pokud router usoudi, ze cesta do jineho subnetu je kratsi nez pres
default nastaveny na tom stroji, tak mu posle hlasku ICMP redirect.
Ovsem Linux si s tim v teto chvili neporadi. Je potreba zadat do
routovacich tabulek cestu na dalsi subnety na tu IP, ktera je obsazena v
tech ICMP hlaskach. Pokud jsem sledoval provoz pres programek 'ip-traff'
tak pri nastaveni cest do routovacich tabulek doslo k vyraznemu omezeni
ICMP hlasek. Ten stroj slouzi jako cache server, takze tech hlasek bylo
pozehnane.

R.V.

> |                             petrsi na jcu.cz                              |

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |