disk editor

Martin Vysohlid vysohlid na sco.ipp.cas.cz
Úterý Březen 17 13:09:42 CET 1998

>                                               ^^^^^^^^^^^^
>                     K tomu slouzi parametr   seek=xyz.
>
>                                        Pavel Just

seek je neco jineho. Jak je videt z man dd:

skip=blocks   Skip blocks ibs-sized blocks at start of input.
seek=blocks   Skip blocks obs-sized blocks at start of output.

Takze, kdyz jsem dal misto skip seek, vytvorilo to uzasne dlouhy soubor,
ktery na zacatku obsahoval nuly (skip bloku) a za nimi byl zacatek toho
vstupu (if=..).

fsgrab, ktery radil pan Malusek funguje dobre.

M.V.