instalace na notebook

Torok.Zdenek/4250/ETE na ete1.ccmail.x400.cez.cz Torok.Zdenek/4250/ETE na ete1.ccmail.x400.cez.cz
Úterý Březen 17 14:31:23 CET 1998

     Zdravim vsechny kolem LINUXu,
     mam dotaz po trampotach s Mrkvosoftem jsem se rozhodl prejit na
     operacni system LINUX. Mam debian 1.3.1 na CD pro zacatek.
     Co se tyce HW tak mam k dispozici Notebook Digital HiNote color dual
     scan 486/50, 20 MB RAM, 540 MB HDD a spoustu PCMCIA karet (modem
     Microcom,SCSI Adaptec, sound New Media a net card Katron).
     Velka neznama je pro mne jak to nainstalovat. Chtel bych pouzivat
     vsechny tyto karty.
     Jsem pripraven podstoupit nemale obeti pri instalaci, ale nevim jak na
     to. Debian je na CD a to mohu pripojit pouze pres PCMCIA SCSI kartu.
     To de v DOSu, ale co se bude dit v LINUXu.

     Prosim nekamenujte mne za delku mailu.
     Predem dekuji za pomoc.

     S pozdravem Zdenek Torok

     torokz1 na ete1.ccmail.x400.cez.cz