Instalace Debian hamm na pocitac se 4MB

Pavel Voch voch na econ.muni.cz
Úterý Březen 17 14:40:41 CET 1998

On Tue, 17 Mar 1998, Matus Uhlar wrote:

> Pavel Voch <voch na econ.muni.cz> wrote:
> -> rad bych si nainstaloval hamma na notebook se 4MB RAM. V popisu instalace,
> -> ktery je prilozen (bohuzel je z verze 1.3 :-(), se pise se si musim
> -> poridit specialni rootdisketu ze souboru lmemroot.bin. Ten tam bohuzel
> -> neni. Nachazi se sice v disketach od 1.3, ale to asi neni ono :-)
>
> malo by to byt ono...

Asi neni. Zkousel jsem to, vsechno slo dobre az do chvile kdy se mely
zacit spoustet naistalovane programy (treba lilo nebo konfigurace timezone).
Rekl bych ze na te diskete jsou knihovny libc 5, kdezto ve zbytku
instalace hammu libc 6. Neni divu ze to pak nefunguje.

						Pavel Voch

You know you've achieved perfection in design,
Not when you have nothing more to add,
But when you have nothing more to take away.

				Antoine de Saint Exupery