HP laser Jet 5L

Pavel Voch voch na econ.muni.cz
Úterý Březen 17 15:05:59 CET 1998

Dobry den,

On Tue, 17 Mar 1998, Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

>                                  zdravim ..
>
> neviete niekto ako presvedcit HP laser Jet 5 L aby tlacila postscript ?
> ( ak to ide ) .. text mi tlaci O.K .. ale ked mu poslem nieco v postscripte,
> tak to nedetekuje a tlaci ako text ..

No to bude asi tim, ze to neni postsriptova tiskarna :-) Chce to gs.

> a ak nie .. myslite, ze gs filter s device=laserjet by stacilo ? pretoze su
> tam este ine device ( laserjet ljetplus ljet2p ljet3 ljet4 ) a boh sa ma v
> tom vyznat .. a predpokladam, ze to nie je kuriozna tlaciaren a niekto sa uz
> s tym problemom stretol .. ( a mozno ma aj  prislusny filter :-{)) )

Asi ano. Ja bych dal ten ljet4. Pokud mate RedHat 4.2 vyssi tak staci v
control-panelu nastavit typ tiskarny (ve vasem pripade laserjet 4/5/6) a
vyresi to za vas.

						Pavel Voch

You know you've achieved perfection in design,
Not when you have nothing more to add,
But when you have nothing more to take away.

				Antoine de Saint Exupery