NFS mountd problem

Úterý Březen 17 16:27:45 CET 1998

On Tue, 17 Mar 1998 sturc na fzu.cz wrote:

> Ahoj lidi,
>
> Potrebuji vyexportovat nejaky adresare, ale
> nechodi mi mountd. Na povel rpc.mountd RH5.0 mi pise:
>
> Cannot register service: RPC: Unable to receive;
> errno = Connection refused
>
> Co se deje?
> Diky diky diky
> Petr

Prikaz ntsysv, zaskrtnout portmap. Pokud tam ta polozka neni, zkontrolovat
zda je portpammper nainstalovany (rpm -q portmap). Dale zkontrolovat zda
je nainstalovana verze fungujici s nainstalovanou verzi glibc. Urcite
spolu funguji ty dva baliky co jsou ve standardni distribuci a ty dva
baliky co jsou momentalne na ftp.redhat.com mezi updaty. Mixovat se
nevyplaci (novy portmapper + stara glibc nebo naopak). No a pak to snad
bude chodit.

Leos Bitto