AMD k6 a kompilace jadra

Ondra Koutek andilek na sh.cvut.cz
Úterý Březen 17 18:23:35 CET 1998

Jaroslav Benkovsky wrote:

> Mam K6 166, jadro prelozene pro Pentium Pro a taky OK.
>
>                                 Edheldil

 Mam AMD K6-233 a prelozene jadro pro pentium i pentium pro je bez problemu. Jen
protoze jsem chvili pracoval s FreeBSD tak muzu prispet informaci, ze pod FreeBSD
kompilace jadra na pentium pro sice probehne, ale pak jadro nelze spustit.
Z toho jsem si udelal zaver, ze linuxove jadro je psane stejne jak pro pentium i
pro PRO procesory. tedy ze nevyuziva zadne specielni instrukce.

Andilek

--

     Ondra Koutek                    andilek na sh.cvut.cz
              Vsechno jednou musi skoncit...