problem s odesilanim posty ....

Martin Patka smartin na mikroservis.cz
Středa Březen 18 02:38:02 CET 1998

Zdravim,

>Mam nainstalovany pocitac s RH5.0 a od vcera mi nejde pomoci pop3

>klienta odeslat ani vybrat posta , ...... pri vybirani mi to pise ze
>nelze overit konto (ktero ovsem je funkcni napr pri telnetu ) a pri
>posilani mi to pise ......we do not relay ... . Sazel bych na nastaveni
>security , ale to by snad nesel ani telnet ...? poradte ...

takoveto veci se mi stavaji kdyz na neco zapomenu po instalaci.
Ale nevim, proc by to prestalo jit samo od sebe.

Ten prvni pripad (pop3) se mi stava, kdyz si zvolim neuplnou instalaci.
Vetsinou pak neni nainstalovan potrebny balik  imap-neco.rpm
ve kterem je vlastni ipop3d

A to ..we do not relay... jsem zpozoroval po upgradu na novy sendmail 8.8.8
Ten jiz ma kvuli spamum nejake upravy v sendmail.cf a vyuziva
v /etc/mail  soubory ip_allow, rellay_allow apod. Takze jsem do
rellay_allow opsal vsechny jmena z nasi DNS a do ip_allow
jsem napsal 127.0.0.1 a 194.213.243 (adresa naseho C) a
byl klid.

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       martin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 4301, 3719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 4592
Czech Republic                   ICQ:  4512227
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin